Menu Zamknij

Foliowe torby reklamowe

TORBA TYP KOSZULKA
Torby popularnie nazywane reklamówkami wykorzystywane są w marketach, drogeriach, aptekach, piekarniach, sklepach mięsnych oraz stacjach paliw.

Torby możemy wyprodukować w poniższych specyfikacjach:

Szerokość: od 15 – 60 cm,
Wysokość: od 30 – 100 cm,
Grubość foli: od 8 – 65 mikronów,
Kolor folii: Według szerokiej palety wzorników.
Nadruk: jedno i dwustronny, do 6 kolorów.

TORBA TYP MARKET
Uchwyt wycięcie typu „fasolka” lub „nerka”, dodatkowo wzmocniony podklejką lub podwójną folią. Torba posiada zakładkę dolną. Wykonywana z folii LDPE. Istnieje możliwość wykonania torby z zakładką boczną idealną do wykorzystywania w sklepach obuwniczych i z zabawkami.
Jest to najbardziej popularny typ torby reklamowej, idealny do pakowania i wykorzystywania podczas promocji markowych wyrobów odzieżowych, kosmetycznych czy obuwniczych. Główne zalety tego modelu to duża powierzchnia reklamowa, wytrzymałość na ciężar oraz wygodne użytkowanie.

Format:

Szerokość: od 20 – 65cm,
Wysokość: od 25 – 75 cm,
Grubość folii: od 25 – 100 mikronów.
Kolor folii: Według szerokiej palety wzorników.
Nadruk: Jedno i dwustronny, do 8 kolorów metodą fleksograficzną.

TORBA TYP UCHO
Bardzo popularna torba reklamowa, używana w sieciach supermarketów, lokalnych sklepikach, salonach odzieżowych czy obuwniczych. Mocnymi stronami tego modelu są: duża pojemność, wytrzymałość, największa powierzchnia reklamowa, wygodne użytkowanie.

Format:


Szerokość: od 25 – 75 cm,
Wysokość: od 25 – 63 cm,
Grubość foli: od 25 – 100 mikronów.
Kolor folii: według projektu klienta.
Nadruk: jedno jak i dwustronny, do 8 kolorów metodą fleskograficzną.